2012. december 28., péntek

6.rész 2/2

Sziasztook!! :D
Itt az új rész..még lesz 1 rész a szünetben aztán már csak suli időbe fogok részt hozni..
nagyon hosszú lett ez a rész..jó olvasást..remélem tetszeni fog :D     

          "Ell kell fogadnia hogy őt szeretem...."

*a buli napja*
Gréti szemszöge:
Reggel amikor felkeltem senki sem volt otthon rajtam kívül,és persze senki sem vette fel a telefont.Felöltöztem,majd egy reggeli kakaó kíséretével a tévé elé huppantam.Épp a távirányítóért nyúltam,amikor csöngettek.
-Szia!-köszönt egyszerre Liam és Zayn.
-Sziasztok!Gyertek beljebb.-tessékeltem be őket.-Mit kerestek ti itt ilyenkor?
-Szeretnénk mutatni neked valamit.-mondta Liam.
-Oké!Mi az?-kérdeztem.
-Deee..az nem egy tárgy,amit csak úgy el lehet ide cipelni.-röhögött Zayn.

-Ja értem,hát akkor induljunk.-kezdtem venni a cipőmet.Útközben próbáltam faggatni a fiúkat hogy hova visznek,de mindig azt mondták hogy majd meglátom.
-Itt is vagyunk.-mutatott egy házra  10 perces séta után Zayn.
-És mégis mit kezdjek ezzel a nagy házzal?-kérdeztem.

-Menjünk be!De csakis utánad.-legyintette meg előttem a kezét Liam,miközben meghajolt.
-Te hülye vagy!-nevettem,majd elindultam.Amikor az ajtóhoz értem becsengettem,de senki sem jött ajtót nyitni,csak egy kutya ugatását hallottam.Úgy döntöttem bemegyek magamtól.
-Boldog szülinapot!-kiabált mindenki.Tök jó érzés volt hogy ezt az egészet nekem szervezték.Meg szerettem volna köszönni de egy Golden Retriever kölyök elkezdte rágcsálni a nagylábujjamat.
-Ő itt Lizy.-mutatott a kis sárga kutyakölyökre Lorka.-Bozsitól,Esztitől és tőlem kapod.















-De cuki bogyesz!És komolyan az enyém?-hajoltam le hogy megsimogassam.
-Igen,boldog szülinapot!-ölelt meg a három lány.
-Ezt pedig ötünktől kapod.-nyújtott egy dobozt a kezembe Niall,amiről rögtön letéptem a csomagolást.
-Aztaa!Egy iPhone 5!-ugrándoztam,de sikítottam is egyet amikor megláttam hogy egy 1D-s szilikon tok van rajta.
-Mi?iPhone 5?Mi sima gombos telefont rendeltünk?-kapta ki a kezemből a telefont Louis.
-Hahaha..nagyon vicces.-vettem vissza Louis-tól az új telefonomat.
-Boldog szülinapot!-ölelt meg Louis.
-Nagyon köszönöm az ajándékokat,meg hogy megszerveztétek nekem ezt az egészet.-mondtam.

-Nagyon szivesen,de még itt van az én ajándékom is.-mondta Eleanor,majd a kezembe nyújtott egy pici dobozt.
-De szép.-ámuldoztam.
-Ez egy Swarovski medál.-világosított fel Eleanor.
-Köszönöm.-öleltem meg.
-Megyünk csobbanni egyet a medencébe?-kérdezte izgatottan Bozsi.
-Naná hogy megyünk.Nekem hoztatok fürdőruhát?-kérdeztem.
-Aha.-dobta a kezembe a bikinimet Lorka.
-ÁGYUGOLYÓÓÓ.-ugrott a medencébe Bozsi,majd követték a többiek is.Egyedül Zayn nem ugrott bele a medencébe,mert ő úgy döntött hogy megvár.
-Gyere!Ugorjunk bele mis is.-húztam a medence felé.
-Muszáj?-nyavalygott.
-Tudom hogy nem szereted a vizet,de hidd el,jó móka lesz.-mondtam,majd a háta mögé mentem,és két kézzel tolni kedtem.
-Najó...-adta meg magát,megfogta a kezemet és úgy ugrottunk bele a vízbe.
-Ugye hogy nem volt vészes?-löktem oldalra a szemembe lógó hajtincsemet.
-Egyáltalán nem.-nevetett.-Bár fél év lesz mire újra belövöm a sérómat,de megérte ezért a kézen fogós ugrásért.
-Van még elég időd az életben hogy belődd a séródat.-fröcsköltem a vizet a képébe,mire ő lenyomott a víz alá.
-Zayn Javadd Malik!Ezt még megkeserülöd!-futottam utána,mivel hogy kiszaladt a medencéből.Nem volt nehéz elkapni,mert rálépett Lizy labdájára és elesett.
-Jól vagy?-nevettem ki.
-Kutya bajom.-állt fel.-Áuu a bokám.
-Biztos jól vagy?-kérdeztem most már komolyan.
-Nem tudom,asszem.-mosolygott.
-Akkor jó.-mosolyogtam én is,majd visszasétáltunk a medencéhez.
-Még egy ugrás?-néztem rá.
-Kézen fogva?-kérdezett vissza.
-Felőlem.-mondtam,és megfogtam a kezét.
-BOMBAAA!-kiáltottuk mind a ketten és beleugrottunk a medencébe.A gond csak az volt hogy épp a medencében turbékoló Lorkára és Harry-re ugrottunk.
-Legalább szép volt az utolsó pár másodpercük.-mondta Niall.
-Neeeem.Harry nem halhat meg.Szükségem van rá.-ugrott a vízbe Louis.
-Nyugodj meg drágám.Biztos vagyok benne hogy Harry-nek semmi baja.-nevetett Eleanor.
-Örülök hogy jól mulattok.-simogatta a fején lévő púpot Harry.
-Sajnáljuk.-mondtam.
-Talán nem kellett volna kézen fogva a medencébe ugrani.-mondta flegmán Liam,majd beviharzott a lakásba,én meg utána mentem.
-Mi volt ez az előbb?-kérdeztem Liam-től.
-Mi?-érthetetlenkedett.
-Az hogy ilyen flegmán beszéltél,és aztán meg berohantál ide.-mondtam.
-Semmi,csak szar érzés ha az egyik legjobb haverod annak a lánynak a kezét fogja akit szeretsz.-mondta kicsit hangosabban a kelleténél Liam.
-Ez azt jelenti...
-Hogy szerelmes vagyok beléd.-fejezte be a mondandómat,majd közelebb hajolt hozzám,becsukta a szemét és száját csókra csücsörítette.Ajkaink találkozását Zayn akadályozta meg.
-És ha én is szerelmes vagyok beléd?-rontott be Zayn.
-Ezt most ugye nem mondjátok komolyan?-ültem le a kanapéra,és a fejemet a tenyerembe helyeztem.
-Én komolyan mondtam,Liam nem mondja komolyan.-kezdett bele egy vitába Zayn.
-Hát tévedsz tesó!Ez pont fordítva van.Én mondtam komolyan.-mutatott magára Liam.
-Ne veszekedjetek már!-emeltem fel a hangomat.-most hagyjatok egyedül.
-Rendben.-mondta Zayn,majd mindketten kimentek az údvarra.Liam a medence bal oldalára,Zayn pedig a jobb oldalára ült.Negyed óra múlva én is kimentem és Zayn mellett foglaltam helyet.
-Hogy-hogy mellém ülsz?-kérdezte Zayn.
-Nem tudom.Valami vagy valaki ide vonz.-néztem a szemébe.Egy ideig néztük egymást,majd megismertettük egymással az ajkainkat
(kicsit furán hangzik de nem baj :D..).Hosszan csókoltuk egymást és azt hittem hogy forró csókjától elolvadok,és belefolyok a medencébe.A nyelvünk komoly csatát vívtak egymással,de végül az övé nyert.Közben arra gondoltam hogy vajon a férfi hatalmasa is ilyen mélyre hatol?(x'D..hát ez nagyon perverz gondolat így hajnali fél 1-kor..én teljesen hülye vagyok..meg perverz xD).Amikor szétváltak ajkaink megint nézni kezdtük egymást,és mosolyogtunk,majd mindketten rájöttünk,hogy ripityára törtük Liam szívét,de el kell fogadni hogy én Zayn-t szeretem.
-Szeretlek.-mondta,és egy puszit nyomott a homlokomra.
-Én is.-mosolyogtam.
-Most mi van kettőnk között?-érdeklődtem.
-Szerintem szerelem..-mondta.
-Egyet értek.-öleltem meg.
-Nocsak-nocsak..itt van a harmadik gerlice pár.-veregette meg Zayn vállát Harry.
-Ki az első kettő?-kérdeztem.
-Az első Louis és Eleanor,a második pedig én és Lorka.-mondta Harry és megcsókolta Lorkát.
-Liam-nek mi a baja?-kérdezte Lorka,amikor megpillantotta a medence szélén szomorkodó Liam-et.
-Szerelmi bánata van.-mondtam.
-Miért?-kíváncsiskodott tovább a második gerlice pár.
-Mert szerelmes egy lányba,de a lány mással jár.-mondta Zayn.
-Szegény...nem baj,majd én összehozom azzal a lánnyal.-mondta büszkén Lorka.
-Meg ne próbáld!-pattant fel hirtelen Zayn.
-Tán neked kell?-csodálkozott Harry.
-NEM!Ő most már az enyém.-emelte fel a hangját Zayn.Már idegesítette a sok kérdés.
-Szóval Liam Grétibe szerelmes.-csillant fel a gerlicék szeme.
-Talált süllyedt.-bólogattam.Nem sokkal később Liam is hazament.Gondolom nem nagyon volt hangulata ehhez az egészhez.Nagyon jól éreztem magam Zayn mellett és persze a többiekkel is,és épp ezért nagyon hamar vége lett ennek a napnak.



Ne felejtsétek el hogy csak akkor hozok részt ha meg lesz minimum a 3 komi!!!Szóval Komizzatok!! :D
                                                                                   Puszi:Lorii









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése