2012. december 9., vasárnap

5.rész

Na végre itt az új rész:))..remélem tetszeni fog!! :D..ja és remélem hogy a blog új kinézete is tetszik :))                 


                "Egyenlőre csak barátok"



Liam szemszöge:-Beszélhetnénk?-huppant le mellém a kanapéra Gréti.
-Persze.-mondtam bizonytalanul,mert nem tudtam hogy ennek örüljek,vagy ne,de inkább örültem.
-Azt hiszem szerelmes vagyok beléd...-hajtotta le fejét,gondolom nem akart a szemembe nézni.Azt se tudtam mit mondjak.Lesokkoltam,végül úgy döntöttem megcsókolom.-Liam gyere reggelizni!-rontott be a szobámba Louis,pont az álmom legcsodásabb részénél.
-Haver!?Jól látok?Te a Toy Story figurádat csókolgatod?-röhögött
-Úgy tűnik igen.-mondtam,majd kikeltem az ágyból.Siettem az öltözködéssel,mert hallottam hogy Niall már nem bír magával enni akar,de a többiek erősködtek hogy várjon meg engem is.
-Itt vagyok.-sasszéztam le a lépcsőről.
-Na végre..kezdtem félni hogy kihűl a tükörtojásom.-kezdett el enni Niall.
Eszti szemszöge:
-Üzeni Bozsi,hogy ha 2 perc múlva nem mentek le enni,akkor megeszi a kajátokat.-rontottam be a 2 álomszuszékhoz és elkezdtem felhúzni a redőnyt.
-AAAAAAAA the light!(gondolom mindenkinek ismerős :D..)-kiabált Lorka.
-Neeeeee...azt ne mond hogy Louis vámpírrá változtatott-mondta szomorúan Harry,én már nagyon szakadtam rajtuk.
-Bocsi...egyszer elakartam volna mondani...csak nem most.-mondta Lorka majd megharapta Harry csuklóját.
-Héé!Ez fájt.-panaszkodott Harry.
-Nem akarom megzavarni a vámpírrá avatást..de már csak fél percetek van hogy leérjetek.-mire ezt kimondtam mind a ketten leértek a konyhába,és én is futottam utánuk.
-Ohhhh...azt hittem enyém lesz a reggelitek.-hajtotta le a fejét Bozsi.
-Ne is álmodj a kajámról.-nézett gonoszan Lorka Bozsira.
-Ma Niall-el ebédelek,és utána meg elkísér az edzésemre.-álltam fel az asztaltól.
-Harry..nem akarsz majd elkísérni hozzátok?-kértem.
-De...amúgy is már mennem kéne.-állt fel ő is az asztaltól.Mind a ketten elkészültünk,majd elindultunk.
Harry szemszöge.Nem értettem hogy miért akar Eszti velem menni hozzánk,meg amúgy is..miért a lány megy a fiúhoz?Nem fordítva kéne hogy legyen...mind egy,legalább nem kell egyedül hazamennem.
-Mi van közted és Lorka közt?-zavarta meg gondolkodásomat.
-Szóval ezért akartad hogy elkísérjelek!-fordultam felé.
-Hát...részben.-nézett ő is rám.
-Nem is tudom...érzek valamit iránta..de nem vagyok benne biztos hogy az szerelem,de gyönyörű lánynak tartom.-húztam mosolyra a szám.
-Itt is vagyunk.-mutattam a házunkra.
-Sziasztok skacok!-rontottam be,de csak Zayn-t láttam.
-Szevasz haver!-veregette meg a vállam.
-Szia Eszti!-köszönt Esztinek is.
-Szia!-jött beljebb.
-A többiek?-érdeklődtem.
-Niall a szobájában készülődik,Liam és Louis pedig valahol baromkodnak.-világosított fel minket Zayn.
-Felmehetek Niall-hoz?Megmutatod melyik a szobája?-kérdezte Eszti.
-Persze.-indult fel Zayn a lépcsőn,Eszti pedig utána.
Niall szemszöge:Amikor kiléptem az ajtón megláttam hogy Eszti már itt van.
-De csini vagy!-mentem felé hogy megöleljem.
-Te is nagyon sexy vagy!-öleltük meg végül egymást.
-Mikor induljunk?-kérdeztem,mivel már éhes voltam.
-Felőlem most is mehetünk.-mondta,majd elindultunk a Nando's-ba.
-Hiányoztál.-nézett rám.
-Igen!?..Te is nekem.-mondtam majd mindketten mosolyra görbítettük a szánkat.Meglepődtem,nem számítottam erre,de örültem neki.Végre odaértünk,kezdtem azt hinni hogy kilyukad a gyomrom.A szokásosat rendeltem,és Eszti is ugyan azt amit én.
-Te barátként tekintesz rám,vagy több vagyok neked mind barát?-tettem fel a számomra nagyon fontos kérdést.
-Tudod Niall,én nagyon kedvellek,több vagy nekem mint barát,de ez két nap nem olyan sok.Nem akarom elsietni a dolgokat,félek a csalódástól.-mondta,majd az asztal közepén összekulcsoltuk a kezünket.
-Nem bízol meg bennem?-néztem abba a ragyogó barna szemébe.
-Nem arról van szó hogy nem bízok meg benned,hanem arról hogy nem akarok csalódni,nem akarom elsietni a dolgokat.-néztük egymást még mindig egymás kezét fogva.
-Akkor csak barátok?-tettem fel szomorúan a kérdést.
-Sajnálom Niall,de egyenlőre igen.-mosolygott rám,amit viszonoztam.Nem örülök hogy visszautasított,de részben még is örülök neki,mert ez azt jelenti hogy ha szeret,nem a hírnevem miatt szeret.De ebből a barátságból még bármi lehet,és még mindig jobb a helyzet mint ha soha nem ismertem volna,ezért meg fogom becsülni ezt a barátságot.Kifizettük a kaját,majd elindultunk Eszti edzésére.Hamar odaértünk,végignéztem az edzést..ügyesebb mint gondoltam...aztán pedig hazakísértem.Útközbe a szomorú eset ellenére sokat nevetgéltünk.Végül egy arcra puszival búcsúzott el tőlem.
Eszti szemszöge:Nem tudom hogy szeretem-e annyira Niall-t,hogy együtt legyünk,hisz magamnak,és neki sem szeretnék csalódást okozni.Szerintem jobb ha EGYENLŐRE csak barátok maradunk,mert úgy is minden perccel jobban fogom szeretni,és nem kizárt hogy több legyen köztünk mint barátság.



Picit rövid lett...de mindjárt téli szünet és majd bepótolom ezeket a késéseket..és hosszabb részeket,sűrűbben fogok hozni :))
(ne felejtsetek el komizni :))  negatívak is jöhetnek :))..)


Puszi:Lorii







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése