2012. december 15., szombat

6.rész 1/2

                                                       A vallomás


*másnap reggel* 
Eszti szemszöge:-Eszteeer!Kelj már fel!Meg kell szerveznünk Gréti buliját!-ugrándozott az ágyamon Lorka.
-Minek?Még van 3 nap a szülinapjáig.-húztam magamra a takarót.
-Hát jól van,ezt még meg fogod bánni.-mondta,és kiment a szobámból.

-Na végre!-gondoltam magamban.
-KICSI A RAKÁÁÁS!-jött vissza nekifutásból a szobámba,majd rám ugrott.
-Na most kinyírlak te idióta!Eltörted az összes csontomat.-álltam fel az ágyamról és a lépcsőn lefutó Lorka után futottam.
-Ti meg mi a szent szart csináltok?-értetlenkedett az épp reggeliző Bozsi.
-Ki akar nyírniiii!-üvöltötte Lorka.
-Ne csodálkozz!Miattad nincsenek ép csontjaim.-panaszkodtam.
-Szerintem tartsatok fegyver szünetet.-ajánlotta Bozsi.
-Oké..ha már Lorka felkeltett legyen miért fent lennem.-ültem le Bozsi mellé.
-Nah szóval...én arra gondoltam,hogy lehetne medencés buli.-mondta fülig érő mosollyal az arcán Bozsi.
-Ki gondolta volna hogy nem ez lesz az ötleted.-nevettem.
-Jól van na!-vágott morcos fejet Bozsi.
-Amúgy Gréti hol van hogy ilyen szabadon beszélünk erről az egészről?-kérdezte Lorka.
-Alszik.-adta a választ Bozsi.
-Hát igen..ő legalább alszik,és nem kelti fel egy bizonyos személy.-néztem szúrós szemmel Lorkára.
-Hihi.-kuncogott.
-Én benne vagyok a medencésbe.-mondtam.
-Ezazz!-örvendezett Bozsi.
-Én elintézem az ajándékot,ti meg akkor a helyszínt.-állt fel az asztaltól Lorka.
-Oké,nekem meg van egy ötletem hogy hol legyen.-kezdte felvenni Bozsi a kabátját,majd mindannyian elindultunk.
Lorka szemszöge:
Mivel nem volt kedvem egyedül menni,ezért felhívtam Harry-t,és megbeszéltük hogy a parkban találkozunk,és akkor elkísér.
-Szia!-jött oda hozzám Harry,és egy puszit nyomott az arcomra.
-Szia!-köszöntem én is,majd elindultunk megvenni Gréti ajándékát.
-Örülök hogy újra látlak.-nézett rám.
-Én is.-mosolyogtam.
-Tegnap amikor mentünk hozzánk Esztivel,megkérdezte hogy mi van köztünk.-mondta.
-Hamar meg fog öregedni az biztos...és amúgy te erre mit mondtál?-kérdeztem.
-Azt hogy érzek valamit irántad,de nem vagyok benne biztos hogy az szerelem....
-Értem.-zavartam félbe a mondandóját.
-Várj...még nem fejeztem be....azóta rájöttem,hogy nagy valószínűséggel beléd szerettem.Folyton te jársz a fejemben,ez a mosoly...ez az arc..és ez a tekintet.-megálltunk,majd kezével elsimította szemembe lógó hajtincseimet.Tekintetemet a földre szegeztem,és elpirultam.Később arra lettem figyelmes,hogy ajkaink közelednek egymáshoz,és végül összeérnek.Testemet melegség,és bizsergés járta át,a szívem hevesen vert.Csókunkat egy fényképezőgép vakuja zavarta meg,de láttam Harry-n hogy őt nem zavarja.
-Nem tudod elképzelni mióta várok erre.-mosolyogtam.
-Gondolom egy kicsit régebb óta mint én.-mosolyodott el ő is.Elég sokat gyalogoltunk,de nekem csak pár percnek tűnt,megvettem az ajándékot és aztán Harry hazakísért.
-Nem tennéd meg nekem azt a szívességet  hogy elrejted nálatok?-kértem.
-Hát...nem is tudom...na jó,csak mert olyan jó volt az a csók.
-Kösziii.-és hálám jeléül megöleltem.Sajnos a hazafele út is nagyon rövidnek tűnt,így hamar el kellet búcsúznom Harry-től.
-Üdv néktek ember társaim.-rontottam be az ajtón.
-Valakinek nagyon jó napja volt.-tett igaz megállapítást Bozsi.
-Én vagyok a világ legboldogabb embere!-hencegtem.
-Hát nem mert én...én tegnap Niall-el ebédeltem.-nyújtotta ki rám a nyelvét Eszti.
-És meg is csókolt?-kérdeztem,miközben elkezdtem kutakodni a hűtőben.
-Megcsókolt Niall?-csodálkozott Eszti.
-Dehogy is te hülye.-nevettem.
-Harry?-nézett rám szintén csodálkozva 
Bozsi.-Aha.-mondtam miközben elkezdtem ugrándozni.
-És akkor...ti...most..tudod..jártok?-kérdezte Bozsi
-Nem tudom.-nevettem.
-Hát oké..amúgy megvan az ajándék?-kérdezte Eszti.
-Persze..csak Harry-nél van,itthon elég nehezen tudtam volna elrejteni.-mondtam majd mutattam nekik egy képet.
-Hát ez nekem eszembe nem jutott volna...tuti örülni fog neki.-mondta Bozsi.
-A helyszín is megvan?-érdeklődtem.
-Igen..minden el van intézve.Bulira felkészülve.-mondta Eszti.


Remélem mindenkinek tetszett..:))
Ne felejtsetek el komizni!!..mint írtam beállítottam hogy mindenki tudjon komizni,ezért nem kér olyan kódot.Én is szoktam blogot olvasni és tudom milyen idegesítő mindig beírni azt a számos betű összeolvadó cuccost..szóval KOMIZZATOK!! :D
Puszi:~Lorii





























6 megjegyzés: