2012. november 23., péntek

4.rész

                                      "Hi!We One Direction!"


Gréti szemszöge:
Végre meghallottuk azt a hangot,amire soha nem számítottunk.
-Sziasztok!Mi vagyunk a One Direction!De tudtunkkal ismertek minket.-mondták a fiúk.
-Igen nagy rajongóitok vagyunk.-mondta Bozsi.
-Ha akarjátok megcsíphetlek titeket.-mondta Lou,majd mindannyiunkat megcsípet.
-Áuu!Louis...ez fájt.-kiáltott fel Gréti(elég vicces volt)
-Bocsi.-nevetett Loui.
-És titeket hogy hívnak?Főleg a te nevedre vagyok kíváncsi fogszabitársam.-kérdezte Niall.
-Én Eszti vagyok,balra mellettem Lorka,mellette Gréti és jobbra tőlem Bozsi.-mutatott be mindenkit Eszti
-Eleanor?-érdeklődött Eszti.
-A konyhában.-válaszolt Liam,majd Eszti elindult a konyhába és Niall meg utána ment.
-Niall mindig így tapad az emberekre?-kérdezte Lorka.
-Nem,csak azokra a lányokra akik tetszenek neki.-mondta mosolyogva Liam.
-Sziasztok csajok!Hogy tetszik a lakás?És a vendégekhez mit szóltok?-jött be Eleanor a nappaliba.
-El sem tudjuk dönteni hogy melyik a jobb,és nagyon szépen köszönjük a lakást.-mondtam.
-Nagyon szívesen,de ígérjétek meg hogy még egy jó pár évig itt maradtok.-kérte Eleanor.
-Megigérjük.-mondta Lorka.
-Ezazzz.-örvendezett Harry,majd elkezdte "hobbiját" és átült Lorka,mellé.Majd Eszti és Niall is kifáradt a konyhából.
-Mit csináltatok ennyi ideig?-kíváncsiskodott Zayn.
-Beszélgettünk.-mondta mosolyogva Eszti.
-Elég késő van,én megyek lezuhanyzok és aztán meg megyek aludni.Nem gond?-mondta ásítva Lorka.
-Dehogyis.-mondta El.
-Én is mehetek?-kérdezte hülye mosollyal az arcán Harry.
-Hova?Zuhanyozni?Velem?Ne is álmodj róla!-mondta nevetve Lorka.
-Ohhhhhhh.-hajtotta le a fejét Harry.
Lorka szemszöge:
Kiléptem a fürdőszobából és Harry rögtön ott termett,mint aki egész végig arra várt hogy kijöjjek.
-Na végre!Hogy tudsz ilyen sokáig zuhanyozni?-kérdezte.
-Lányból vagyok.-mondtam mosolyogva.
-Mondták már hogy szép vagy amikor mosolyogsz?-kezdett bókolni Harry.
-Hát....mivel engem általában mosolyogva lehet látni,elég sokszor mondták már.-válaszoltam.
-Nem baj,akkor én is mondom.-mondta Harry miközben végig simította a mutatóujjával az arcomat.

-Nem akarsz bejönni a szobámba?Jobb beszélgetési hely mint itt a fürdőszoba előtt a folyosón.-adtam az ötletet.
-Szívesen bemegyek.-mondta Harry büszkén.
-Amúgy te hány éves vagy?-érdeklődött Harry.
-16-válaszoltam.Nagyon sokat nevettünk és beszélgettünk,kezdtünk egymáshoz egyre közelebb lenni,olyan mintha már több éve ismernénk egymást.Ő is sok mindent elmondott nekem,és én is neki,kezdtem benne megbízni.Bár tudom hogy Harry nem az a komoly srác.Végül a mellkasán aludtam el.
Eszti szemszöge:
A konyhába mentem hogy köszönjek Eleanor-nak,de Niall utánam jött és megállított.
-Te is  szeretsz enni?-tette fel a világ legfontosabb kérdését Niall.
-Igen..de te most tényleg erről akarsz velem dumálni?-kérdeztem vissza.
-Nem,csak akartam veled beszélni és jobb nem jutott szembe.-mondta Niall és elkezdtünk nevetni.
-Szerintem folytassuk a többiek körében a beszélgetést,ott biztos van téma.-mondtam.
-Oké.-értett velem egyet Niall.
-Mihez van kedvetek?Mit csináljunk?-kérdezte unottan Gréti.
-Rendeljünk pizzát.-ajánlotta Bozsi.
-Bírom ezt a Bozsit.-mondta Niall és elkezdte pötyögni a pizzázó számát(fejből tudta :D)
-Szerintetek mit csinálnak Harry-ék ilyen sokáig?Kezd hiányozni.-panaszkodott Louis.
-Öhöm..öhöm.-mosolygott Eleanor.Felmentem megnézni hogy mit csinálnak Loriék(Lorka).Benyitottam a szobába és olyan cukik voltak,Lorka Harry mellkasán aludt.Nem is szóltam nekik a pizza miatt,nem akartam megzavarni azt a szép pillanatot.
-Harry?-aggódott Louis,miközben baktattam le a lépcsőröl.
-Alszanak.-válaszoltam,és leültem Niall mellé.Nem sokkal később egy cetlit nyomott a kezembe:

                             
Nincs kedved holnap,vagyis már ma,eljönni velem valahova ebédelni?
                                                         De,szívesen elmegyek veled,ha kaja után elkísérsz a kosáredzésemre.
Írtam vissza,majd mosolyogva egymásra néztünk és Niall bólintott egyet.
-Megjött a pizza!-rohant Bozsi az ajtóhoz.
-Stipstop az első szelet.-rohant oda Niall Bozsihoz.
-Neeeem az enyém az első szelet!Én mentem érte!-vitatkozott Bozsi.
-NEM!Tiéd a második.-vágott vissza Niall és kikapta Bozsi kezéből a pizzát.
-Jól van,te nyertél.-mondta Bozsi mosolyogva.Már a földön röhögtünk a nevetéstől,hogy lehetnek ilyen gyerekesek?
-Nekünk is hagytok?-kérdezte Zayn miközben feltápászkodott a földről.
-NEM!-adta a határozott választ Niall.
-Azt hiszem többet kellet volna rendelni.-mondta Eleanor,amit röhögés közben bólintással helyeseltünk.Niall-t meggyőztük hogy adjon a pizzából,majd Eleanor és a fiúk(Harry kivételével) mindenki hazament.
Niall szemszöge:Nem tudom hogy fogom kibírni hogy nem látom Esztit,nagyon hiányzik,folyton ő jár a fejemben.Azt hiszem szerelmes vagyok.De félek,hogy ő csak barátként tekint rám.
Zayn szemszöge:
Nem akarok úgy tapadni Grétire,mint Niall Esztire.Van abba a lányba valami,ami nagyon vonzó,sőt szerintem minden vonzó benne.Megfogadom Liam tanácsát,és inkább megvárom a megfelelő alkalmat,hogy elmondjam neki mit érzek iránta.
Liam szemszöge:Ugye én vagyok a bandába az a srác akibe mindig mindenki megbízhat és ezért mindig mindent elmondanak nekem és én meg jó tanáccsal látom el őket.Most sem volt ez másképp.Zayn elmondta mit érez Gréti iránt.Nem tudom hogy örüljek vagy ne annak hogy elmondta.Így jobb hogy tudom,kedves leszek vele meg minden de nem fogok neki szerelmet vallani meg ilyesmi.Nekem mégis rossz,mert az egyik legjobb haverom abba a lányba szerelmes amelyikbe én.Végül úgy döntöttem hogy ha Gréti Zayn-el lesz együtt akkor elfogadom hisz még több millió lány van rajta kívül,aki rajong értem.Viszont ha kiderül hogy viszont szeret,akkor én leszek a világ legboldogabb fiúja.

                             







































2 megjegyzés: