2012. november 22., csütörtök

3.rész

Nem gyűlt össze a 3 komi(sajnos) de mivel beteg lettem és unatkoztam itthon ezért megírtam az új részt!Remélem tetszik majd! :D                                             


                       Túl sok jó 1 napra

Bozsi szemszöge:
-Naaa!Ki vele!Mi a jó hír?-ugrált izgatottan Eszti.
-Emlékeztek a sofőrre?-érdeklődött El.
-Persze hogy emlékszünk.-válaszolt Gréti.
-Azt a srácot nem csak én ismerem,ti is nagyon jól ismeritek.-adta a nem pontos választ Eleanor,hogy mi találjuk ki hogy ki volt az.
-Tán nem a One Direction egyik tagja?-kérdezte Bozsi fülig érő mosollyal az arcán.
-De-de,méghozzá Louis.-mondta Eleanor mosolyogva.
-Nem ez túl szép hogy igaz legyen.Nem történhet velünk ilyen nagy dolog.Nem hiszem el hogy Louis autójában ültem,és ráadásul köszönt is nekünk.-Nyögte ki ugrándozva Lorka,miközben mi is repdestünk az örömtől.
-Nekem most mennem kell,van 1 kis dolgom.Sziasztok!-köszönt el Eleanor
-Szia!-köszöntünk mi is,majd fogtunk egy taxit.
-Lányok...emlékeztetlek titeket,hogy 5 nap múlva lesz a szülinapom.-mondta Gréti.
-Tudjuk,nem felejtettünk el.-mondtam,miközben megöleltem.Meg is érkeztünk a szállodába,majd amikor felértünk a szobába nem sokkal később csöngettek is.Csomagunk jött,1 kicsi doboz volt.Izgatottan körbeálltuk a dobozt majd kibontottuk,1 levelet láttunk meg elsőnek.Ez állt benne:


                       
Kedves Eszti,Bozsi,Gréti és Lorka!

                        Nagyon tehetségesek vagytok,ezért kár lenne ha a nyári szünet végén visszaköltöznétek
                        Magyarországra.Mivel nem lakhattok éveken keresztül egy szállodában,az iskola úgy
                        döntött hogy vesz nektek egy lakást.A levél mellet találjátok a lakáskulcsot és a címet.

                               Puszi:Eleanor

-Ez elképesztő lányok!Van egy közös lakásunk,siessünk pakoljunk össze és költözzünk be.-mondta Gréti,miközben elkezdte összepakolni a ruháit a szekrényből.Hamar összepakoltunk mert minél hamarabb a lakásunkba szerettünk volna lenni.Visszaadtuk a szoba kulcsot és már el is indultunk a lakásunkba.Egy 20 perces séta után oda is értünk.Kívülről elég picurka kis házikó volt de megfelelt,nem is számítottunk egy palotára.Eszti elfordította a zárba a kulcsot,majd kinyitotta az ajtót.Minden kiesett a kezünkből,és megdörzsöltük a szemünket,de ugyanazt láttuk amit elsőnek.
-Csípjetek meg!-parancsolta Lorka.
-Engem is!-kértük egyszerre mi is.
   


Tudom h rövid lett de a legizgibb résznél akartam abba hagyni. :D :P..ha komiztok akkor nem csinálok többet ilyet..:D..na megyek megírni a kövcsi részt.
Puszi:~Lorii                 

2 megjegyzés: