2012. november 20., kedd

2.rész

Sziasztok..ha összegyűlik 3 komi akkor még a héten felrakom a 3. részt..légyszi komizzatok mert csak akkor tudom h milyen a blog!Nah szóval akkor itt a 2. rész.Remélem tetszeni fog!                       

                         Első nap a suliban


Lorka szemszöge:
Reggel 10 órakor arra keltem hogy Eleanor-tól üzit kaptam.

Sziasztok!Bocsi hogy felkeltettelek titeket de arra gondoltam hogy ebédelhetnénk együtt ott ahol tegnap,és aztán onnan mennénk a suliba.Mit szóltok hozzá?

   Puszi:Eleanor


Oké,tetszik az ötlet.A többieknek is biszti tetszeni fog :D
   Puszi:Lorka
Írtam a gyors választ El-nek majd elkezdtem keltegetni a többieket.Kezdtem Grétivel amiért tegnap ő sem a legkellemesebb módon keltett.
-Ég bennem a bosszú vágy..MUHAHAHA-mondtam magamban majd csöndbe belopóztam az áldozat szobájába.
-KICSI A RAKÁÁÁS!-ugrottam rá mint egy tigris.
-Loretta te nem vagy normális,menj a francba!-háborodott fel miközben én már a földön  feküdtem a röhögéstől.
-Ti meg mit csináltok itt hajnalok hajnalán?-kérdezte felháborodottan Eszti.
-Eszti...már fél 11.-mondta Bozsi felvilágosításként Esztinek.
-Jól van,nekem még hajnal van.-mondta nevetve Eszti,majd mi is elkezdtünk nevetni.
-Nem érzem a lábam.Loretta van ötleted hogy miért?-tette fel a megválaszolatlan kérdést Gréti.
-Halvány hupilila,de még halvány hupikék gőzöm sincs hogy miért nem érzed a lábad...jaaaa már tudom.Éjszaka alvajáró voltam és levágtam.I'm sorry!-Adta a logikus választ Lorka,amin mindannyian elkezdtünk röhögni.
-Nah szerintem kezdjük el összeszedni magunkat mert megyünk ebédelni Eleanor-al,aztán meg megyünk a modellsuliba.-mondta Lorka,majd elkezdtünk öltözködni.Elkészültünk,és időbe odaértünk a megbeszélt helyszínre,a megbeszélt időbe.
-Sziasztok csajok!-üdvözölt minket El.
-Szia!-köszöntünk vissza.Leültünk majd elkezdtünk beszélgetni.
-Öhm..Eleanor..te mikor akarsz bemutatni minket a fiúknak?-tette fel a számunkra fontos kérdést Eszti.
-Mindennek eljön a maga ideje.-adta a választ El.
-Egyébként nekünk hányra kell bent lenni a suliba?-kérdezte Bozsi.
-Fél 2-re.Mert?-kérdezett vissza El.
-Csak mert már 13:20.-nyögte ki a választ nyugodtan Bozsi.
-És ezt csak így mondod?-kérdezte Eszti miközben hívtuk a pincért hogy fizetni szeretnénk!Elkezdtünk sprintelni,de nem nagyon reméltük hogy időbe odaérünk.Eljött mellettünk 1 autó amit egy srác vezetett,de nem láttuk az arcát mert kapucni és napszemüveg volt a fején.
-Szia El,sziasztok lányok!Látom siettek,pattanjatok be.-szólított meg minket a srác.Úgy tűnt El egyik barátja volt.
-Az nem kifejezés hogy sietünk,légyszi a modellsuliba vigyél minket.-mondta El.
-Igen is hölgyem!-mondta hülye hangon a srác,mint 1 katona,elég vicces volt.Hála neki időbe odaértünk a suliba.Belülről is nagyon szép volt és  kívülről sokkal kisebbnek látszott.Útközben összefutottunk a sminkesünkkel és a és a stylist-unkal.
-Sziasztok!Én leszek a stylist-otok és a nevem Saci.-mondta.
-Sziasztok lányok!Már hallottam rólatok,én leszek a sminkesetek,ja és Barbi vagyok.-mutatkozott be ő is.Mis is bemutatkoztunk,majd körbevezettek minket az egész iskolán.Azután egy rövid "bemutatót" kellet nekik tartanunk.
-Huh,azt tudtam hogy jók vagytok,de hogy ennyire,azt nem.-dicsért minket csodálkozva Eleanor.
-Amiért ilyen ügyesek voltatok,elárulok nektek valamit aminek szerintem nagyon fogtok örülni.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése